Echt nog niet terug...........!! - Reisverslag uit Palm Beach Gardens, Verenigde Staten van Joost Graaff - WaarBenJij.nu Echt nog niet terug...........!! - Reisverslag uit Palm Beach Gardens, Verenigde Staten van Joost Graaff - WaarBenJij.nu

Echt nog niet terug...........!!

Door: Joost

Blijf op de hoogte en volg Joost

28 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Palm Beach Gardens

Omdat er de laatste maanden niet echt spannende dingen gebeuren, kan het gebeuren dat ik me niet zo frequent laat horen. In iedergeval ik/we liggen in de intercoastel waterway in een slip, hangen aan de stroom en het water(wat toch wel wat extra luxe geeft) en rommelen wat rond. Ik ben bijvoorbeeld teruggevlogen naar Curacao om een maatje te helpen, nu ben ik het eigen schip helemaal aan het raken met de kwast. Bovendeks is al gedaan en in de slip doe ik al het prep. werk en ga dan het water uit om de zijkant en de onderkant te dweilen... (de schilder zal wel niet blij met me zijn). Mocht dit aslles ac hter de rug zijn dan vertrekken we om de Bahama's te doen deze winter om in maart,april hier weer terug te komen enn dan later door naar New York....
Sorry dus, geen ontvangsten, alles blijft zoals het is en ik/wij rommelen lekker verder.......
p.s Lies, bedankt voor je fotoruimte, maar daar moet en ga ik even apart voor zitten...oké!!

  • 28 Oktober 2010 - 17:47

    Dick De Ruijter:

    Voor enige schilder/lakwerk ben ik wel bereid enige werkzaamheden te verichten voor een vriend.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joost

Joost, ik dus, voormalig lid van de amsterdamse brandweer gaat voor de derde keer het ruime sop op, nu voor een onbeperkte periode. Het schip waarmee gevaren wordt is een Trewes 47ft, ontwerp v/d Meer, werf van Dam te Aalsmeer, bouwjaar 1971. Vergeleken met het bouwjaar van de schipper een splinternieuw schip dus!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 724
Totaal aantal bezoekers 123672

Voorgaande reizen:

06 September 2007 - 14 November 2015

Het vervolg.........

23 Februari 2010 - 03 April 2010

De Voortgang

30 November -0001 - 30 November -0001

zachtjes rond.....

16 December 2009 - 30 November -0001

verder...........

Landen bezocht: