eindelijk weg - Reisverslag uit Falmouth, Verenigd Koninkrijk van Joost Graaff - WaarBenJij.nu eindelijk weg - Reisverslag uit Falmouth, Verenigd Koninkrijk van Joost Graaff - WaarBenJij.nu

eindelijk weg

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joost

12 September 2007 | Verenigd Koninkrijk, Falmouth

6 september 2007 was dan eindelijk de dag van vertrek. Na vele maanden, misschien wel jaren van voorbereiding nu dan eindelijk wel goed voorbereid opweg. Het vertrek viel vlak voor Volendammer kermis en iedereen versleet me voor gek om niet even te wachten,maar het bloed kruipt ook waar het niet gaan mag dus wij, sorry maatje Simon en zijn vrouw Anneke, opweg. Nou de kermis hebben we niet gemist want eenmaal op zee zaten we meteen in de cakewalk. Alleen bleken we geen kaartje te hebben gekocht voor de autopilot, want ondanks zijn zeer korte leeftijd gaf die de geest. Hé, Columbus had er ook geen...! dus verder op handstuur. Doorgevaren naar Falmouth om daar onze engelse vrienden gelegenheid te geven hun kennis los te laten op mijn machine. Uiteindelijk mijn amerikaanse vrienden en leverancier van de apparatuur geskype-ed en met skype verbinding een aantal test gedaan en nu maar wachten op het te sturen onderdeel. Wachten is niet echt erg, Cornwall is prachtig het weer ook, alleen de wind zit nu in de goede hoek om door te schiten naar Sanje, La Coruna, en zal wel in de verkeerde hoek zitten als wij klaar zijn. Doch tegenslagen horen bij het leven en tot nogtoe heb ik ze overleefd!
Even wennen nog aan dit medium maar ik ga mijn best doen.... good luck

  • 13 September 2007 - 18:05

    Kapitein Rob:

    Perfect, leuk.

  • 13 September 2007 - 19:31

    John Zoet:

    Beste Joost
    wat jij doet is de droom van ieder watersporter.
    ik heb er plezier aan om je berichten te lezen en te weten waar je uithangt.
    Wees voorzichtig blijf gezond en geniet van je reizen.
    ik denk dat we ons best nog eens ergens op de wereld zullen treffen.
    het zal zeker zo gezellig zijn als de laatste keer .
    groeten en goeie reis John Zoet.
    johnzoet@home.nl

  • 13 September 2007 - 21:10

    Marco Schreijen:

    Beste Joost,
    Ik vroeg me inderdaad van het weekend af of je nu wel of niet al onderweg was, geen tijd gehad om Rob te vragen...Nou eindelijk dan...geniet er van en kom gezond weer terug...Ik zal je Blog blijven volgen...je moet wel blijven updaten!!

  • 15 September 2007 - 18:42

    Jose:

    Top,eindelik dan weg
    Mooie foto"s
    Goeie reis en veel geluk en doe a.u.b. voorzichtig....
    Je volgende maatje JOSE {kus}

  • 18 September 2007 - 11:52

    Robin Hundman:

    Hoi Joost, ik zie dat het u toch gelukt is, topper! Ik had u voicemail nog ingesproken maar u was blijkbaar al weg! Veel succes en plezier natuurlijk!!!
    Groeten Robin.

  • 24 September 2007 - 18:17

    Meissie Uut Nunspeet:

    Hee Joost,

    Wat een verrassing om weer wat van je te zien/horen! Vind het echt geweldig om je op deze manier te volgen....
    En wie weet gaat dit meissie wel mee, de volgende keer!
    Take care, val niet overboord en behouden vaart.

    Dikke kus van Lonneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joost

Joost, ik dus, voormalig lid van de amsterdamse brandweer gaat voor de derde keer het ruime sop op, nu voor een onbeperkte periode. Het schip waarmee gevaren wordt is een Trewes 47ft, ontwerp v/d Meer, werf van Dam te Aalsmeer, bouwjaar 1971. Vergeleken met het bouwjaar van de schipper een splinternieuw schip dus!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 124115

Voorgaande reizen:

06 September 2007 - 14 November 2015

Het vervolg.........

23 Februari 2010 - 03 April 2010

De Voortgang

30 November -0001 - 30 November -0001

zachtjes rond.....

16 December 2009 - 30 November -0001

verder...........

Landen bezocht: