word er gek van............ - Reisverslag uit Port of Spain, Trinidad en Tobago van Joost Graaff - WaarBenJij.nu word er gek van............ - Reisverslag uit Port of Spain, Trinidad en Tobago van Joost Graaff - WaarBenJij.nu

word er gek van............

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joost

18 Februari 2008 | Trinidad en Tobago, Port of Spain

Afijn, gelukkig komt er aan dat Suriname ook een eind. Het voldeed volledig NIET aan de verwachting die ik ervan had. Wat mijn verwachting danwel was...? Wel,... in de afgelopen 35 jaar zijn wij regelmatig geplaagd door onze surinaamse vrienden, dus had ik het idee lekker een beetje terug te plagen. Maar daar kwam niets van in, iedereen was zo innemend, zo vriendelijk, het was zo goedkoop, dus de Graaff was snel om en genoot van volle teugen,..... nee van volle flessen en MET volle teugen. Gelukkig stonden er nog een paar afspraken te wachten dus snel door naar Trinidad en bijna meteen door naar Palm Beach (gevlogen) om daar 4 maanden ontwikkelingswerk op me te nemen... U hoort weer................

  • 18 Februari 2008 - 21:45

    Nico Hogeveen:

    hoy joost ik zie op de foto dat je lekker bruin bent,en dat je nog steeds zonder stuurautomaat vaart das dus afzien,maar nu lekker naar de bahama's
    hier is het ook lekker weer, ik ga zelf
    een paar weken skien en genieten van anton in tirol enz. he ik groet je hou je
    haaks en tot wederhoren groeten van jantine
    nico.

  • 19 Februari 2008 - 20:47

    Maarten Hodde:

    Hoi Joost,
    Nou ik kan me nog herinneren dat het schip ook op het droge stond en toen kon je er van voor naar achter door heen kijken. Je weet wat ik bedoel. Nu ziet ie er nog prachtig uit. En hij heeft natuurlijk al een reisje gemaakt. De Elfstedentocht gaat toch weer niet door ,jammer he. De ligstoelen beginnen al weer te roepen.
    Hou je haaks en de garoeten. Maarten

  • 20 Februari 2008 - 08:53

    Lonneke:



    Ha Joost,
    Mijn vorige berichtje hoort natuurlijk
    bij dit bericht, haha..
    Het ga je goed.

    Lonneke


  • 23 Februari 2008 - 11:24

    Eddie L Läge:

    hallo Jooost,
    Het is me een mooie reis die je maakt,hier is het schaats seizoen alweer bijna afgelopen,en dit jaar wederom geen natuur ijs.
    Nog even en het fiets seizoen gaat weer beginnen en zo gaan de seizoenen voorbij.
    Op palm beach ga je weer op het eiland werken en de broodnodige centen verdienen of is het echt sociaal werk,enfin je vermaakt je goed.
    Begrijp ik dat de boot nu op het droge ligt,toch geen averij?.
    Ik heb het e-mail adres van ruud Tanis opnieuw toegevoegd ,zijn adres is n,l veranderd en hij kreeg geen berichten meer van je,vandaar.Het nieuwe is ruud.tanis@hetnet.nl.
    Wel tot de volgende mail en veel plezier
    groet,
    eddie

  • 26 Februari 2008 - 08:56

    Jose:

    Fijn dat alles goed gegaan is.
    Nog maar 5 weken en dan zien we elkaar weer!
    Geniet maar vast op de Bahama"s en in Palm Beach.
    Groetjes aan Eva en Richard en tot bellens volgende week!
    Liefs,
    Jose

  • 27 Februari 2008 - 14:03

    Lies:

    hoi joost, een beetje late reactie, maar andere dingen vroegen even voorrang. ik zie,de sprong over de oceaan heb je goed doorstaan, leuk die paar actiefoto's op zee, een prachtig resort, en dat schip op de wal is toch geen gezicht! laat je die daar achter? is dat wel veilig? foto's spreken een duidelijke taal!
    mijn grootste nieuws is dat ik deze week het voorlopig koopcontract van mijn huis heb getekend! waarschijnlijk in augustus de overdracht, maar nu is het einde in zicht. ik ben er wel blij van!
    hier verder alle goed, het voorjaar begint vroeg. heb zin om te fietsen.
    groet,
    lies

  • 02 Maart 2008 - 15:35

    Adrie G.:

    Hoi Joost,
    Wat een vervelende reis toch? Te veel aardige personen, teveel bier, teveel zee en teveel......

    Joost, ik geniet van je verhalen ennne..
    captain hou de goede koers!!!!!

    Liefs, Adrie

  • 16 April 2008 - 08:23

    Thijs:

    hei broertje,je zit al een tijdje weer in florida en de bahama's maar ik wou je nog even laten weten dat Anton jouw kant op komt.Hij zit aan boord van de "FAIRLANE"/PBFW en wordt rond 1 mei in palmbeach verwacht,hij heeft geen visum voor amerika dus mag niet van boord.Kijk maar of je er iets mee kan doen.groeten thijs

  • 15 Juni 2008 - 10:47

    Jose:

    Inmiddels ben ik weer 2 weken thuis, na 2 maanden bij jou te zijn geweest.We hebben hard gewerkt,maar ook genoten.
    Je bent nu weer op je eigen schip, vanaf vandaag.Hoop gauw weer wat van je te horen.Volgende week komt je beste vriend over, en gaan jullie lekker weer verder zeilen...
    Geniet ervan!
    Liefs,
    Jose

  • 29 Juni 2008 - 12:21

    Lonneke:

    Hai Joost,

    Het ga je goed en behouden vaart!

    Heel veel geluk verder...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joost

Joost, ik dus, voormalig lid van de amsterdamse brandweer gaat voor de derde keer het ruime sop op, nu voor een onbeperkte periode. Het schip waarmee gevaren wordt is een Trewes 47ft, ontwerp v/d Meer, werf van Dam te Aalsmeer, bouwjaar 1971. Vergeleken met het bouwjaar van de schipper een splinternieuw schip dus!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 124101

Voorgaande reizen:

06 September 2007 - 14 November 2015

Het vervolg.........

23 Februari 2010 - 03 April 2010

De Voortgang

30 November -0001 - 30 November -0001

zachtjes rond.....

16 December 2009 - 30 November -0001

verder...........

Landen bezocht: