toch een keer.... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Joost Graaff - WaarBenJij.nu toch een keer.... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Joost Graaff - WaarBenJij.nu

toch een keer....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joost

05 December 2007 | Spanje, Madrid

Ja, sorry
We liggen al een week in Las palmas en het wordt vervelend om alleen maar te zeuren over een stuurautomaat die het nog steeds niet doet, of het maar niet wil regenen of koud worden, maar eindelijk gebeurd er iets... niet meteen echt leuk, maar dit is de hedendaagse wereld. Na afgelopen zondag 25 nov. de ARC-2007 te hebben uitgezwaaid nog een lopie gemaakt in Las Palmas, daar ook iets gegeten en om 20.00uur weer bij de dinghy. Daar bleek iedereen blij te zijn geweest met het vertrek van de ARC, in iedergeval hebben ze mijn dinghy opengesneden, zodanig dat er een scheur van 30cm over de neus liep. Hé, maar alles is tijdelijk, dinghy is weer gerepareerd, onderdeel voor de stuurautomaat is ook aan boord dus spoedig gaan we op weg. We...? Jawel er heeft een hollandse jongen en een belg hun monsterboekjes overlegd en deze gaan mij gezelschap houden op weg naar de Kaap Verden en daarna Suriname...
Tot horens

• 06 December 2007 - 12:32

Maikel:

nou ouwe topper ik lees dat je lekker gaat he! dan wordt het tijd om te vertrekken als alles weer kompleet is! wel makkelijk een belg voor die lekkere dikke frieten! Stonden ze te liften in de haven???????????? Doe je best en geniet ze tijdens de oversteek ik ben van 23 april tot 9 mei op aruba???????? dus als je verdwaald , hou je taai . jij denkt natuurlijk wat is die glazenwasser slap aan het lullen maar het regent al 3 dagen dus ik heb alle tijd>Succes en ik pas wel op AL je kinderen

• 09 December 2007 - 12:32

Thijs:

Nu eindelijk alles op rij?
    alleen geen jonge italiaanse mee hoor ik
    maar ja een belg hoeft ook niet verkeerd te zijn,heb je nog eens iets om over te praten.
    groeten en behouden vaart. thijs

• 09 December 2007 - 20:18

Ruud Tanis:

Beste Joost leuk weer iets van je tevernemen,eindelijk weer positieve berichten.Hier komen wij de schaatsers toch een mannetje tekort zoals jij, die eens een spannend nieuw verhaal verteld.Zoals je begrijpt de verhalen van de andere leden van de klub zijn ons reeds bekend.Maak het niet te bond voordat je het weet loop je weer schuurplekken op,op de meest vreemde plekken.Carpe Diem een vriend.

Joost

Joost, ik dus, voormalig lid van de amsterdamse brandweer gaat voor de derde keer het ruime sop op, nu voor een onbeperkte periode. Het schip waarmee gevaren wordt is een Trewes 47ft, ontwerp v/d Meer, werf van Dam te Aalsmeer, bouwjaar 1971. Vergeleken met het bouwjaar van de schipper een splinternieuw schip dus!