Tja.... Bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joost Graaff - WaarBenJij.nu Tja.... Bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joost Graaff - WaarBenJij.nu

Tja.... Bonaire

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joost

23 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

We liggen er al een week, ik dacht ik wacht wel tot op Curacao, maar ach.... Ja, vanaf Margarita naar Puerto La Cruz, mooie goedbewaakte marina. Wel nodig ook, alles buiten de marina is arm,...erg arm. Gingen we daarna naar Los Roques, archipel behorend bij Venezuela, daar straalde iedereen, alle huisjes zagen er netjes uit en iedereen verdiende zijn boterham. Is voor ons duidelijk prettiger inplaats van die grote verschillen. Via de Aves eilanden rechtstreeks naar Bonaire, hiervandaan door naar Curacao waar Rob zijn echtgenote aan boord komt...Ja, en dan is het verder gewoon overzomeren want het hurricane seizoen is gaande en probeer daar maar ver van weg te blijven. Begin Oktober zal pas weer de eerste serieuze beweging gaan plaats vinden, waarschijnlijk terug naar Trinidad om vandaar omhoog langs "leward islands" richting Sint Maarten...... tot dan.....!

  • 23 Juli 2008 - 18:55

    Rob Kemperman:

    Hou hem rechtop Joost.
    vanaf Trinidad and Tobago tot op Bonaire is alles perfect gegaan.
    Dus verwacht voor Regina en mij de komende weken nog meer moois!
    Vooral jouw kook en bakwerk grenst aan meesterschap.


  • 23 Juli 2008 - 20:27

    Joop Van Zonderen:

    JoosT
    Het gaat je goed zo als ik lees.De reünisten club gaat ook goed zowel financieel als met de nieuwe cantine.Helaas gebeuren er ook rot dingen zoals het plotseling overleiden van Martin Dijkshoorn.
    Hardstilstand. Er waren heel veel collega's op zijn begrafenis. Dus blijf genieten, en stuur een beetje zon naar ons.
    Adri/Joop

  • 27 Juli 2008 - 08:08

    Ruud Tanis:

    Hoi Joost
    Ik ben net terug van de vierdaagse van Nijmegen,lekker gelopen hoewel de laatste twee dagen met een druilerige regen.In januari P.Boelen mede gedeeld dat hij niet meer met ons mee mocht lopen.Vandaar veel gelachen en af en toe een biertje.G van Bruinisse moet 12 aug.worden geopereerd,er moet een nier worden verwijderd.Bestaat brievengat nog?Tot horens maat.

  • 29 Juli 2008 - 15:45

    Jose:

    He stuk
    Alles naar wens, begrijp ik. Geniet maar lekker daar op Curacao.Ik ben jaloers en kom dus gauw naar je toe over 2 maanden. Niet teveel bier drinken bij Mavis hoor!!!!!
    We houden contact en wees lief voor Rob en Regien.
    Dikke kus,


  • 06 Augustus 2008 - 21:18

    Adri:

    Hoi vriend,
    Het gaat je gelukkig niet slecht vermoed ik zo. Met mij ook niet, al is het wel op een andere manier dan jij verwacht. Wellicht hoor ik nog iets van je? In ieder geval wens ik je een goede zomer.

  • 06 Augustus 2008 - 21:20

    Adri:

    Hoi vriend,
    Het gaat je gelukkig niet slecht vermoed ik zo. Met mij ook niet, al is het wel op een andere manier dan jij verwacht. Wellicht hoor ik nog iets van je? In ieder geval wens ik je een goede zomer.

  • 26 Augustus 2008 - 11:27

    Jose:

    He stuk,
    Je moet wel de site bijhouden hoor, voor het thuisfront! Iedereen wacht op nieuws en je bent inmiddels al weer een paar weken op Curacao.
    Gelukkig spreek ik je bijna elke dag.en blijf zo op de hoogte.
    Hou je haaks, nog maar 6 weken en we gaan samen.
    weer 2 maanden genieten.
    Doe intussen voorzichtig en neem niet te veel risico"s.
    Dikke zoen,
    Jose

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joost

Joost, ik dus, voormalig lid van de amsterdamse brandweer gaat voor de derde keer het ruime sop op, nu voor een onbeperkte periode. Het schip waarmee gevaren wordt is een Trewes 47ft, ontwerp v/d Meer, werf van Dam te Aalsmeer, bouwjaar 1971. Vergeleken met het bouwjaar van de schipper een splinternieuw schip dus!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 124115

Voorgaande reizen:

06 September 2007 - 14 November 2015

Het vervolg.........

23 Februari 2010 - 03 April 2010

De Voortgang

30 November -0001 - 30 November -0001

zachtjes rond.....

16 December 2009 - 30 November -0001

verder...........

Landen bezocht: